sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Frizeru' pacii

Subsemnatul avea 2 luni de cand era netuns. Asta se intampla in dimineata zilei de azi.
Adevarul e ca aveam parul prea lung. Dar imi placea. Asa ca am zis ca nu ma mai tund ca de obicei. Iau oleaca cu foarfeca pe unde trebuie si gata. Usor de zis, greu de facut...
Ma duc la frizerie. Stau ca tot omu' la coada si cand imi vine randul ma asez pe scaun.
-Cum te tund? intreaba el.
-Pai stiti... cu foarfeca. Un pic de tot in spate si lateral. Sa mai imi rariti bretonul si sa imi scurtati perciunii.
-Cam atat?
-Nu. Un pic mai lung; zic eu.
-Asa?
-Perfect!
Incepe sa ma tunda. Si...poc! bang! bum!...taie perciunii cam de doua ori cat i-am zis. Deja eram gata nervos. Nici n-am apucat sa schitez o vorba ca vine a doua lovitura. Masina prin parul meu. AAAAAAAhhhhhhh!!!!! Tremuram. De nervi. In plus aratam ca dracu.
-Am spus doar cu foarfeca!
-Vai! Scuza-ma! Dar uite: te-am luat cu masina doar in spate si un pic in lateral. Asa ca nu o sa se vada.
Isi termina domnu' treaba. Ma mai uit odata in oglinda. Observ ca tot ca dracu arat. Dar plec. Pentru ca patroana era de fata in tot acest timp. Si ii tinea la ala apararea.

In aceest moment arat tot ca dracu. Am doua optiuni:
1.Imi scot motivare pe saptamana viitoare si nu mai ies din casa vreo doua saptamani. Apoi dupa vacanta dintre semestre ma tund din nou (cat mai normal posibil).
2. Ma tund periuta ca in clasa a 5-a. In acest fel o sa arat doar pe jumatate ca dracu. Dar tot o sa se rada de mine.
Decizii, decizii...

1 comentarii:

Anonim spunea...

Îţi iei o perucă. Sau "ultima soluţie, înc-o revoluţie!". Aşa o să aibă toţi atenţia distrasă de la frizura ta :)