marți, 20 ianuarie 2009

Femeile conduc lumea?

Un titlu mai potrivit ar fi fost: "Definitia barbatului prost". Mai conteaza titlul?

Cred ca stiti si voi tipul ala de fete care invart baietii pe degete cum vrea muschiu' lor. Nu ca ar avea ele vreo deprindere speciala. Doar si-au gasit prostul.
Cunosc si eu un asemenea caz. Sa va povestesc?
El, fiind probabil la prima iubita (ca altfel nu-mi explic) a incercat sa o faca pe fata fericita. Ceea ce e ok din partea mea. Din cauza asta a cheltuit cu ea 300 de lei in doua luni. Mie mi se pare enorm de mult. Ca sa nu mai spun ca vorbea cu ea la telefon zilnic; tot pe banii lui. Dupa doua luni s-au despartit (de fapt ea s-a despartit de el).

Sper ca s-a observat ca nu critic genul asta de fete. Ba chiar mai mult, blonda are tot respectul meu. Pentru ca l-a controlat ca pe o marioneta.

Concluzia: exista barbati mult mai prosti ca blondele.

0 comentarii: