miercuri, 25 februarie 2009

Nu cred

După ce am scris articol ăsta, am fost întrebat pe messenger de mai multe persoane dacă cred în D-zeu.
Răspunsul meu a fost nu. Pentru că am trecut prin prea multe anul trecut că să mai cred că există acolo sus cineva, care veghează asupra mea şi are grijă de mine.
Acest răspuns a dus la a două întrebare: "ai văzut ce scrie în Biblie; despre ceea ce se va întâmpla cu cei care nu cred?". Din moment ce nu cred în D-zeu, înseamnă că nu cred nici ce zice Biblie; care a fost cenzurată de mai multe ori de-a lungul istoriei şi interpretată în cele mai diverse moduri (despre asta am scris aici).

Să ne imginăm ce s-ar fi întâmplat dacă nu exista religia. Nu aveam în ziua de azi atacuri teroriste şi nici în trecut inchiziţii şi cruciade.
Alte întrebări?

0 comentarii: